ثبت سفارش طراحی سایت وکالت و موسسه حقوقی

سئو سایت وکلا و موسسات حقوقی

هدف ما رشد کسب و کار حقوقی شماست. برای دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید

خدمات ما

جذب موکلین بیشتر برای شما

ما سعی می کنیم تا با جذب هرچه بیشتر مخاطبان هدف، کاربران بیشتری را به سایت حقوقی شما هدایت کنیم تا بتوانیم موکلین بیشتری را برای شما رقم بزنیم.

سوالات متداول

هزینه سئو سایت وکیل 11 میلیون و 900 هزار تومان ماهانه می باشدو البته کلیه هزینه های تولید محتوا و رپورتاژ آگهی به عهده ما است.

مدت زمان لازم برای سئو سایت در این حوزه حدود 12 ماه است. البته عواملی مانند رقابت سایر وکلا در این زمینه هم موثر است که ممکن است با شدیدتر شدن رقابت این زمان کمی افزایش پیدا کند.

بله. همانطور که سایر وکلا و موسسات حقوقی تلاش های زیادی در این زمینه می کنند، به خاطر درآمد بیشتر و کسب موکلین بیشتر است و اگر سئو سایت وکیل درآمد زا نبود کسی در این زمینه هزینه نمیکرد.

سئو سایت حقوقی یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در پیشرفت و ارتقاء وضعیت شغلی یک وکیل است. اکنون در عصر ارتباطات، شاهد هستیم که افراد یا شرکت‌ها به طور گسترده از فضای اینترنتی برای یافتن کارشناس سئو استفاده می‌کنند. ساخت سایت تنها قدم اول است. وبسایت باید اولین باشد. بعد از اینکه افراد کلماتی مانند وکیل یا کارشناس حقوقی را جستجو می‌کنند، اول بودن به معنای تضمین ورود افراد به آن وب سایت است.

سئو سایت وکیل چگونه باید انجام شود؟

این سوالی است که سئوکاری که قرار است بهینه سازی سایت یک وکیل یا موسسه حقوقی را بر عهده بگیرد، باید به خوبی از آن آگاه باشد.
اگر کارشناسی هستید که قصد شروع چنین مسئولیتی را دارید، نکاتی که در ادامه به آن اشاره شده می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین اگر کارفرمایی هستید که به دنبال انتخاب یک سئوکار ماهر می‌باشید، حتما پیش از انتخاب نکات این مقاله را مطالعه بفرمایید!

5 سوال که در شروع سئو سایت وکیل باید بپرسید:

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت حقوقی نیازمند به اطلاعات و دانش خاصی است. کمی بعد در مورد اهمیت داشتن تجربه در این حوزه گفته شده است. اما قبل از آن بهتر است بدایند که چه سوالاتی در شروع کار باید جواب داده شود. البته بعد از بیان و چرایی پرسش این سوال‌ها به این می‌پردازیم که چرا یک وبسایت وکالت باید سئو شود.

1- کلمات کلیدی مناسب سئو سایت حقوقی چیست؟

دانستیم بهینه سازی و یا سئو سایت حقوقی یکی از موارد بسیار حیاتی برای موفقیت در فضا آنلاین است. اکثر افراد و شرکت‌ها برای یافتن اطلاعات حقوقی به دنبال کارشناس یا وکیل می‌گردند. حالا اگر افراد برای گرفتم جواب سوالشان وارد سایتی شوند و راهنمایی درستی از وکیل آن سایت بگیرند، به جذب مشتری بسیار کمک خواهد کرد.

اینکه در یک وبسایت باید جواب چه سوالی داده شود تا مخاطبان آن به مشتری تبدیل شود، یکی از وظایف متخصص سئو است. سئوکار سایت یک وکیل، باید برای هر کلمه کلیدی که در نظر دارد مقالاتی با کلمات کلیدی هم کانسپت بنویسد. مقالات با کلمات کلیدی که ارتباط معنایی با کلمات کلیدی اصلی ندارند در آینده دردسر ساز خواهند شد. شاید اگر در مورد مطالبی مثل محتوای زامبی و محتوای یتیم مطالعه کنید به برخی از خطرات انتخاب یک کارشناس که تخصص کافی ندارد پی ببرید.

2- آیا سرعت سایت برای سئو سایت وکالت مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین ارکان‌های سئو سایت حقوقی، سرعت آن است. سرعت یک وبسایت را تا حد زیادی هاست و میزبان آن تعیین می‌کند. اما طراحی بهینه و استفاده درست و به جا از افزونه در سایت وردپرسی هم اهمیت دارد. البته به طور کلی بالا نگه داشتن سرعت سایت وکالت به دلیل اینکه فروشگاهی نیست، کار دشواری نمی‌باشد.
چه کارفرما هستید و چه قصد شروع سئو سایت وکالت را دارید، پیش از شروع از مناسب بودن پارامترهای زیر مطمئن شوید:
• LCP
• TTFB
• FCP
• عناصر بلاک

3- سلامت سایت و وضعیت تکنیکال آن چگونه است؟

تنها با یک جمله اهمیت سئو تکنیکال را شرح می‌دهم. سئو سایتی که وضعیت تکنیکال بدی دارد مانند آب ریختن در یک آبکش است. هرچند سرعت هم یکی از پارامترهای سئو تکنیکال است اما گاهی با وجود سرعت خوب، وضعیت تکنیکال سایت تعریفی ندارد. این موضوع از آن جهت بیشتر اهمیت دارد که شاید کارفرما متوجه ایراد داشتن وضعیت تکنیکال سایتش نشود و تنها به بالا بودن سرعت بسنده کند. کارشناس سئو سایت حقوقی باید به مسائل زیر اهمیت دهد:

  • دلیل و تعداد ریدایرکت‌ها
  • وضعیت تگ‌های کنونیکال
  • بررسی فایل Robots.txt
  • دلیل صفحات نوایندکس

4- استراتژی مناسب سئو سایت وکیل چیست؟

تمام نکات گفته شده در نهایت به استراتژی سئو سایت وکالت بر می‌گردد. اگر سئو کار هستید در ابتدا باید با یک استراتژِی مشخص پیش بروید. اگر کارفرما هستید حتما استراتژی مشخصی از کارشناس بخواهید. در استراتژِی سئو سایت حقوقی موارد زیر باید ذکر شده باشد.

  • هدف و اهداف
  • تحلیل رقبا
  • پؤوهش کلمات کلیدی
  • بهبود فنی
  • محتوا، زمان‌بندی انتشار
  • ساختار لینک‌ها
  • اندازه گیری و ارزیابی مداوم وضعیت پیشرفت
  • زمان‌بندی تارگت‌ها
  • سئو خارجی

5- بودجه سئو خارجی چقدر است؟

کارفرما باید در ابتدا علاوه بر دستمزد کارشناس و تیم تولید محتوا، بودجه سئوخارجی را مشخص کند. این روزها با توجه به رقابت سایت‌های وکالت، وجود سئو خارجی الزامی است.
البته ناگفته نماند که طبق تجربه، کارفرماهای سئو سایت وکیل، مشکلات زیادی برای سئو خارجی افراطی داشتند.

چرا بهینه سازی سایت وکالت اهمیت بالایی دارد؟

طراحی سایت وکالت برای یگ وکیل، امیری ضروری است اما این تنها قدم اول است. شما هر چقدر هم که در حوزه‌ای متخصص، کارکشته و با تجربه باشید اگر به درستی خود را معرفی نکنید موفق نخواهید بود.
این معرفی باید در فضای وب هم به درستی انجام شود. وجود یک وبسایت موفق پله بسیار بزرگی برای ارتفاء افراد است. اگر بدایند که آمار افرادی که در این حوزه در گوگل جستجو می‌کنند چقدر زیاد است، متوجه اهمیت موضوع خواهید شد.

چرا کارشناس باید تخصص سئو سایت وکیل را داشته باشد؟

مسئله اینجاست که در سئو سایت وکالت، تفاوت زیادی بین کارشناسی که تجربه زیادی در همه زمینه‌های سئو داشته و کارشناسی که تجربه زیادی در زمینه سئو سایت حقوقی داشته است؛ وجود دارد. اجازه دهید به چرایی این مسئله مفصل‌تر پرداخته شود. به این منظور 3 دلیل مهم برای این سوال بیان شده است.

1- الگوریتم‌های گوگل

قوانین و الگوریتم‌های گوگل در یک سایت حقوقی و یا در یک سایت دیگر مانند معرفی نمونه کار، یک سان است. با این وجود در بروز رسانی‌های جدید گوگل می‌بینیم که تخصص، اعتبار و اعتماد پذیری مهم‌ترین رکن است. این بدان معناست که اگر کارشناس سایت وکالت اطلاعات خوبی در مورد بهینه‌سازی سایت حقوقی داشته باشد، موفق‌تر است.

2- تجربه گذراندن چالش‌های مختلف

همان طور که احتمالاًمی‌دانید سئو چیزی نیست به جز یک سری تکنیک‌های هوشمندانه. تخصص‌های که پیش‌تر به آن اشاره شد، به طور حتم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما دو سئوکار را در نظر بگیرید که تمام آن تخصص‌ها را دارند. تفاوت این دو سئو کار به همین تکنیک‌های هوشمندانه بر می‌گردد که تنها منبع آن تجربه است.

کارشناسی که تخصص سئو سایت حقوقی را داشته است در انجام دوباره آن بسیار موفق است. او می‌تواند بهترین راهکارها و استرتژی‌ها برای رتبه بندی بالاتر در موتور جستجوی گوگل را ارائه دهد. در نتیجه، انتخاب یک سئو کار با تجربه در حوزه سایت‌های حقوقی می‌تواند بهبود قابل توجهی در رتبه بندی و نمایانی سایت حقوقی داشته باشد.

3- کارشناسی محتوای سئو سایت وکیل

این جمله معروف را حتما شما هم شنیده‌اید: محتوا پادشاه است! البته اکثر موسسه‌ها، تیم تولید محتوای جدایی از سئوکار سایت شما دارند. اما در هر حال فردی که قرار است جدول محتوایی سایت وکالت شما را بچیند و در مورد کلمه‌های کلیدی شما تحقیق کنند؛ سئوکار شماست. این راه گاهی بدن آزمون و خطا که کاملاً طبیعی است، میسر نیست.

حال اگر کارشناس شما تخصص کار در حوزه را داشته باشد، در این راه بسیار موفق‌تر است. یکی از دلایل این امر، شناخت مخاطبین است. سئو کار با تجربه در حوزه وکالت با مخاطبین سایت‌های حقوقی آشناست. او می‌تواند بهترین کلمه کلیدی را برای بهبود جستجوی گوگل انتخاب کند.